مصاحبه آرشیو خبر ها
رقابـت ادامه دارد

رقابـت ادامه دارد

ماسیمیلیانو آلگری پس از اینکه تیمش در برابر ساسولو به تساوی 1-1 رسید در برابر خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آن ها پاسخ داد . سرمربی یوونتوس درباره بازی با ساسولو و از دست رفتن 2 امتیاز حساس گفـت :

پیش بینی بدی کردید (چشم زدید) که دیروز گفتید بعد از پیروزی برابر رُم ، ساسولو را هم شکست خواهید داد ؟

" نه ، من مشکلات را می دانستم . دور بودن ملی پوشان و باقی چیزها. ساسولو نتایج خوبی بدست نیاورده بود اما عملکرد خوبی داشتند "

" ما نتیجه نگرفتیم اما تلاش زیادی کردیم و ریسک زیادی هم انجام دادیم. ما موقعیت های خوبی را داشتیم که بخوبی دفع شد اما به هر حال نتیجه بدی گرفتیم "

گویا کمی با عجله و دستپاچه بودید ؟

" با تغییر سیستم کمی دچار مشکل شدیم اما ساسولو هم بخوبی دفاع کرد و ما هم (در زدن ضربه نهایی) اشتباه کردیم . ما از نظر فنی بهتر کار کردیم اما رقابت است و خطر شکست هم وجود دارد . ما تساوی را قبول کردیم و بر روی آنچه که امشب خوب پیش نرفت کار خواهیم کرد "

تغییرات در نیمه دوم ؟

" من حس کردم که یورنته در نیمه دوم شرایط خوبی ندارد ، زیرا موقعیت های از دست رفته زیادی وجود داشت. وقتی که شما خوب بازی نمی کنید این اجازه را به ساسولو می دهید که بسته بازی کند و با تمام قدرت دفاع کند "

" ما باید بهتر از این بازی می کردیم . فکر می کنم می توانستیم با قدرت تر باشیم و اشتباهات کم تری را مرتکب شویم . از ابتدای بازی برای تحت فشار گذاشتن حریف بازی می کنیم و می خواهیم پیش برویم "

" فکر نمی کنم که ما تحت فشار بودیم ، ما بخوبی فشار آوردیم اما موفق به استفاده از آن نشدیم. فکر کنم امشب فقط کمی ساسولو توانست ما را تحت فشار قرار دهد "

فکر می کنید رقابت با رُم سخت شده ؟

" از ابتدا هم رُم را دست کم نگرفته بودیم. رُم تیمی است که برای قهرمانی تلاش می کند، مانند ما. اما ما هنوز هم از آن ها امتیازات بیشتری داریم. فکر می کنم رقابت همچنان ادامه داشته باشد . اما ما باید فقط به بازی های خودمان و پیروزی برابر حریفانمان فکر کنیم "

جووینکو می تواند در بازی های اینچنینی مفید باشد ؟

" او خوب کار کرد و امشب بازی خوبی انجام داد. من منتظر عملکردی خوب از او بودم . همچنین از کومن که او هم مانند جووینکو ویژگی های بسیار خوبی دارد "

فکر می کنید تعویض ها راضی کننده بود ؟

" ما بدنبال پیروزی بودیم ، از نظر نتیجه مطمئنا نمی تواند ما را راضی کند اما فکر می کنم همه بازیکنان یووه امشب تلاش کردند که پیروز باشند اما با بازی بسته حریف روبرو شدند. البته می توانستیم در برخی از موقعیت ها خودمان تعیین کننده باشیم "

" جووینکو خوب بازی کرد و وظیفه خود را انجام داد ، ممکن بود او گره بازی را باز کند "

گارسیا می گوید رُم برنده اسکودتو است !

" ما کار خودمان را انجام می دهیم. نتیجه امشب برابر تیم خوب ساسولو چیزی را تعیین نمی کند ، رقابت همچنان ادامه دارد و طولانی خواهد بود . 6 بازی از هفت مسابقه را پیروز شدیم و این نشان می دهد که ما برنده هستیم "

" بازی های زیادی مانده و ما همچنان فرصت داریم. ما هنوز صدر جدول را در اختیار داریم و باید دانست که چیزی از دست نداده ایم. می دانیم که رقابت سختی است اما رُم هم از پیش برنده نیست "

" بازیکنان ما در اردوهای تیم ملی حضور داشتند ، ما مصدومان زیادی هم داریم و این کار را برای ما دشوار می کند . اما بازیکنانی که برای یووه به میدان می روند نشان داده اند که تلاش زیادی می کنند "

" بازی با المپیاکوس می تواند برای ما بسیار مهم باشد. می خواهیم با قدرت پیش برویم و می دانیم که بازی سختی است . امیدوارم وضعیت بازیکنانمان بهتر شود تا بتوانیم با ترکیبی کامل و با قدرت به مصاف حریف برویم "

" بازی در لیگ قهرمانان برای ما مهم است ، هیچ بازی را فدای بازی دیگر نمی کنیم و می خواهیم همیشه برنده باشم. فکر نمی کنم که در بازی امروز مشکل زیادی داشتیم . همانطور که گفتم تغییر سیستم کمی اشکال ایجاد کرد اما در کل در دفاع بد نبودیم "

" من نگران وضعیت خط دفاعی نیستم. ما بازیکنان خوبی را داریم ، اشتباه در هر تیمی وجود دارد ، ضمن اینکه هفته ها بود که ما گل نخورده بودیم و در طول فصل گل ِ زیادی هم دریافت نکردیم . پس فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد "

" باید وضعیت ویدال ، کاسرس و سایرین بررسی شود. ما می خواهیم که همه بازیکنان در اختیار تیم باشند ، اما همیشه مصدومیت در فوتبال وجود دارد. باید وضعیت آن ها بررسی شود تا بتوانیم از آن ها استفاده کنیم "

وضعیت در خط حمله ؟

" ما گل های خوبی بثمر رساندیم . توز بخوبی کار کرده و یورنته هم پر تلاش بوده . گل نزدن یورنته غیر قابل انکار است اما باید ببینید که او تلاش زیادی می کند و فضا سازی خوبی انجام می دهد. ضمن اینکه بازیکنان خوب دیگری هم در خط حمله وجود دارند "

" بعید می دانم مشکلی وجود داشته باشد ، ما منتظر گلزنی همه مهاجمانمان هستیم و به بازیکن ِ خاصی چشم ندوخته ایم "

" جامعه مجازی هواداران باشگاه یوونتوس "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: